Last day before summer!

Och det är ju sant. Men jag kommer inte vara med på min egen avslutning idag, för jag ska på Filips avslutning istället. Jag tycker den är viktigare faktiskt, men det är jag det, och jag kommer alltid att tycka det. Förutom nästa år, men då tar jag ju studenten, så då är det ju självklart att jag tycker min dag är viktigare då. 

Men iallafall, nu sitter jag här och ska strax hoppa in i duschen och börja fixa massa. Ska fortsätta med min städning sen idag också, men innan det så är det massa annat som ska fixas. Ska lämna in lapp igen om sommarjobb, sedan ska jag försöka hinna jobba innan vi ska upp till kina och äta. Efter det så ska jag hem och fortsätta städa här. Hann ju med hälften igår iallafall, och det känns skönt. Är lite stolt över mig själv faktiskt, men bara lite. Storstädade badrummet och sovrummet igår, och jag lovar, det tog sin tid. Men det ser riktigt bra ut nu iallafall, så det är skönt. Det är alltid skönt när man blir klar med allting. Så nu är det bara vardagsrummet/hallen och förrådet kvar att fixa. Så det hoppas jag kommer gå snabbt. Sen finns det ju annat som man behöver fixa också, som lite plugg. Som tur är så är det absolut inte mycket jag behöver plugga, men jag måste plugga det innan sommaren är över iallafall.

Och på måndag, då ska jag försöka ta tag i livet igen. Ja, jag vet att jag har sagt det jätte många gånger, men nu ska jag verkligen göra det. Jag ska inte komma på några dumma ursäkter, jag ska verkligen ta tag i det då. 

Och en sak som va synd för dagen, det va att Peter va tvungen att ställa in körlektionen. Jag som verkligen ville ut och köra, men men. Om det inte går ihop för honom så blir det ju lite svårt, men han skulle höra av sig efter sin semester iallafall, och det är ju bra. Annars är nog det mesta ändå som det ska vara. Eller nästan. Niklas kommer ju inte idag, så jag ska se vad jag ska göra istället. Jag har ju 4 alternativ.

1. Åka till Amanda och grilla och sådär med tjejer.
2. Åka till Emelie och grilla och sådär med några.
3. Söderbärke och kolla på film och umgås.
4. Vara hemma och grilla med familjen och sådär.

Ah, som sagt. Jag har 4 alternativ, och dom flesta har med grillning att göra. Men jag ska höra av mig vid tolv och säga vad jag ska göra, om jag ska komma eller inte. Iallafall om jag ska komma till Amanda eller inte.

Men ah, jag har väll bestämt mig då förhoppningsvis. Man får hoppas på det iallafall, annars blir det ju svårt.

Men okey, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig så att det blir någon ordning här så att jag slipper stressa jätte mycket.

En sak till förresten, man märker verkligen vilka som menar sina ord om man kollar på deras blogg, och vilka som inte menar det. Man kan verkligen få reda på jätte mycket genom att bara läsa ens blogg. Det är lite kul faktiskt, eller kul och kul, alla gånger är det kanske inte så kul, men man får ju reda på sakerna iallafall. Och sen måste jag ta mig själv en funderare, för det känns konstigt när man hit och dit får höra att man har gått ner i vikt, men inte själv märker det. Och jag har inte levt speciellt nyttigt, och har vart dålig på att träna. Jag har liksom ätit godis och grejer typ varje dag, så jag förstår inte hur jag skulle kunnat gå ner i vikt i så fall. Men ah, jag får ta och fundera på det där.

Men nej, nu ska jag verkligen gå. Eller trodde jag, badrummet blev upptaget precis nu av Robban. Aja, men jag ska fixa  med annat så länge då.

I lost the love I think I really have. I missed it, and I know that you know that. I wish you all luck here in the world, but please, don´t forgett me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0