Knas..

Bloggen va helt knasigt när jag va hemma hos Bella, därför som det inte kommit något inlägg fören nu. Inläggen har nämligen inte sparats då jag tryckt på att dom ska sparas, dom har bara försvunnit totalt. Men nu är jag iallafall i Fagersta igen, och det känns som att livet rör sig åt det hållet det ska. Jag hoppas iallafall att det gör det, men som sagt så känns det som det.

Jag träffade på en gammal kompis när jag va och jobbade. Det va liksom över 2 år sedan som jag såg henne sist så det va jätte kul. Vi pratade en hel del och sådär, så jag kom inte hem fören vid 21.00 haha. Men så kan det vara ibland. Nu är jag iallafall hemma. Eller det som det är meningen att jag ska kalla för mitt hem, men det känns absolut inte som mitt hem. Nej , men men.

Jag tänkte om man kanske skulle göra nånting så att man blir trött, för jag orkar inte sitta uppe halva natten. Fast det kommer säkert bli så, det skulle inte förvåna mig. Nej, jag får ta och kolla på någon film eller nånting. Eller fixa med saker som jag behöver göra. Jag har ju som sagt alltid nånting att göra, bara jag använder hjärnan. Haha.

Men nej, nu ska jag kika vad jag ska göra. Kommer väll kanske ett inlägg innan jag lägger mig.



You make me happy, you make me smile.
You are my cliff here, without you I am nothing.
I hope you understand how much you mean to me.
<'3




Hoppas alla har det bra, för det tror jag att jag börjar ha nu. Det börjar bli bättre och bättre, kommer närmare och närmare målet.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0