Hej hopp i galopp!

Är det inte riktigt härligt väder ute? Det tycker iallafall jag, och dagen till ära så har jag tagit mitt första dopp för i år! Och jag kan säga att jag tyckte det va riktigt kallt, men det va skönt på sitt sätt. Det är ju svalkande, och det är ju det som är det sköna med det.

Är iallafall hemma hos Daniel, för vi har precis kommit tillbaka från där vi badade. Glömmer alltid bort vad det heter haha. Daniel och Daniel sitter och spelar Buzz just nu, Sport quiz, vilket jag inte kan nånting om. Fast konstigt nog så vann jag över honom igår fast att jag inte kan nånting, men det kallas att man har tur när man chansar.

Det kommer kanske in lite bilder på kläderna som jag shoppade igår, men det blir först när jag kommer hem ikväll. Och imorrn blir min första dag på jobbet, så jag hoppas att det ska gå bra. Vad tror ni?

Nej, nu ska jag kolla om jag vunnit nånting på tradera.

Ha det så underbart resten av dagen. Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0