Hej hopp

Nu känner jag mig riktigt duktig. Jag har vart och jobbat, passade även på att ta en tripp in i solariet (där jag för övrigt trodde att jag skulle tuppa av), och sedan har jag tränat. Så nu är det bara duschen som väntar på att jag ska komma, sedan bär det av upp till stan där jag ska träffa AnnIrene för en fika och lite fixande.

Och jag kan lova att det är riktigt jobbigt att träna när det är varmt, haha. Men det lär man väll göra om man nu ska klara av träningen den här sommaren, man får ju inte banga bara för att det är varmt heller.

Men nej, nu ska jag upp snabbt och ta en banan, sedan in i duschen och upp till stan!

Ciao <'3

Ps.
Tack Jaana, jag vet att du alltid kommer finnas här för mig. Och jag kommer alltid att finnas här för dig, det får du aldrig glömma. Tack gumman för att du finns <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0