Happy :)

Sitter hemma hos Bella just nu och tar det lugnt. Det första vi gjorde när vi kom till hennes del av stan va att gå och beställa pizza. Haha. Så snacka om att jag verkligen har vart tjock idag, det kan jag lova. Och efter att vi hade ätit pizzan så gick vi ner till videobutiken och köpte godis, sedan vidare till ica och köpte dricka. Så nu kan jag verkligen lova att jag är riktigt tjockis idag. Men det är lättare att ta tag i en sak i taget, och för mig är det viktigare att jag tar tag i rökningen först av allt. Det är prioett. Sen när jag vet att jag klarar av att inte röka nånting, då kan jag verkligen ta tag i att sluta äta godis också och sånt där skräp. Jag ska verkligen få ordning på mitt liv, så enkelt är det. Och nu har jag kommit in på fel spår igen, som vanligt. Det är ju jag väldigt duktig på, men det har väll ni redan märkt ni som läser min blogg. Haha. Men så kan det va.

Jag sitter iallafall hemma hos Bella, och Emelie försöker få ner film så att vi kan sitta och kolla på det och äta godis. Fast dom filmerna som vi vill se finns inte. Haha. Och om dom finns så är det bara med cam, och det är ju störande. Men men, får väll se om vi hittar någon snart, det hoppas jag verkligen.

Men men, nu ska jag väll sluta sitta här och skriva, och gå och vara social med Bella och Emelie istället. Nu har vi iallafall hittat en film som vi ska försöka ladda ner.




You are my baby, and you make me so happy.
You are my sunshine, and you are cliff in this world.
It dosen´t work without you in my life.
I love you so much, and I know that you know that.
I will never lose you <'3






Isabelle Singborn <3 You are a sunshine <3

Nu ska jag gå, kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0