Fredag

God morgon allihop! Sovit gott? Det vet jag inte om jag har, men jag har sovit några timmar iallafall, och det är ju bra. Sitter iallafall här nu, lite seg, men har iallafall duschat och klätt mig. Älsklingen ville att vi skulle äta på kina, så vet inte om det blir att göra det strax. Ska jobba idag också, men det går förhoppningsvis fort. Måste kolla efter kortet också, för det är tydligen borta, och det är ju inte bra. Det kan man ju säga. Så får hoppas på att det ligger där inne i rummet under hyllan, annars kommer jag få panik. Då vet jag inte vad jag ska göra.

Nu ska jag väll iallafall fixa klart mig så att min älskling kan få som han vill någon gång. Det är ju inte bara jag som ska få som jag vill. Men det känns som att han är lite sur på mig, och det tycker jag ju inte om. Men men, jag vet inte vad jag ska göra åt saken heller, för säger man ingenting så kan man ju inte göra nånting heller. Så får väll hoppas på att jag får reda på vad som är fel.

Nej, nu ska jag gå bort härifrån, kommer kanske ett inlägg senare.

Ciao <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0