Evening !

God kväll på er alla.
Idag har det verkligen varit fullt upp hela dagen, eller egentligen inte, men jag har sett till att ha saker för mig nästan hela tiden.
Jag och Saga gick ju ut och gick, sedan fick hon mat och efter det gick vi till våran mamma en sväng och hälsade på henne på jobbet. Efter det så gick vi till Tomas och barnen en stund, för att sedan röra oss hem igen. Vid halv 4 åkte jag med syrran och Tomas till Västerås, och kom hem igen vid halv 8. Då va jag skapligt hungrig kan jag lova. Jag tänkte beställa en hamburgare, men istället för att göra det så fixade jag en tonfisksallad här hemma. Det är både nyttigt och enkelt att göra, så det kändes bra. Något som inte känns lika bra, det är att jag inte har kunnat träna idag, men jag har iallafall vart ut och gått. Det är ju bra det iallafall. Och inge godis har jag ätit än den här veckan heller. Visserligen är det bara tisdag, men iallafall. Det är duktigt för att vara mig faktiskt.

Imorrn blir det en promenad direkt efter att man har vaknat tror jag. Det blir iallafall promenad, träning och jobb imorrn. Och så ska jag iväg till Eskiln med AnnIrene, så det blir väll solning också, och så ska jag skicka iväg ett par skor som en har köpt av mig. Så då blir man av med ett par skor iallafall. Sen behöver jag verkligen röjja upp här på mitt rum också. Jag har verkligen vart slö, och det är inte bra, för nu har jag inte koll på nånting.

Behöver plugga också. Det låter jätte hemskt att man ska plugga på sommaren, men så är det när man inte blev klar med allting innan skolan slutade. Men det är ju inte så jätte stora arbeten iallafall som tur är, så det går ju egentligen snabbt att göra dom, det är bara jag som är så slö. Haha. Men jag vill ju ha dåligt väder om jag ska sitta inne vid datan och göra arbeten, känner inte ni andra också då?

Jag skulle egentligen ha träffat Ina nu på kvällen, men jag är verkligen för trött för allting just nu känns det som, med tanke på att jag har flängt runt idag.

Men nej, nu ska jag ta tag i det här som jag har att fixa här hemma.

God natt ! <'3

You are my everything. You are my big love. And I will always have you here with me <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0