Det drar sig !

Nu börjar det verkligen närma sig sommarlovet, och jag kan säga att man verkligen längtar. Men innan det så är det lite annat som händer, och har hänt. Haha. Men jag tror det är mest positiva saker som har hänt, det känns som det iallafall. Fast, har jag egentligen så stor koll själv på vad det är som har hänt? Jag tror inte det om jag ska vara riktigt ärlig, haha.

Javisst, men nu är det iallafall tisdag, och vi hade BF-dag på eskiln. Det va väll helt okey, kändes lite drygt bara att det inte kändes helt super planerat. Man vet ju ändå att dom har hållt på med det här länge, så ah. Det hade kunnat vart bättre, men dom va ganska duktiga ändå. Förutom en person som jag störde mig på, men jag ska inte nämna den personens namn. Dom flesta vet nog vem det är ändå, eller iallafall Bella och Madde vet precis vem det är. Men men, det är inte så lätt om man har med en besserwizzer att göra, eller vad säger man?

Haha, men okey. Nu är det såhär att jag snart har sommarlov, jag har inte fått något sommarjobb, så jag vet inte hur jag ska klara av sommaren, men men, det löser sig väll på något sätt.

Imorrn är jag iallafall borta från skolan, för jag ska till Västerås och hälsa på och kolla på Teds skolavslutning. Torsdag är det skola, och fredag är det Filips skolavslutning. Sen hoppas jag på att Niklas kommer på fredag också ! Om det blir som planerat så kommer han komma, och det hoppas jag verkligen på. Och sen är det väll fullt ös hela tiden. Haha. Det känns som det iallafall, men det gör ingenting. Jag tycker om när det händer saker hela tiden.

Men nej, nu ska jag hänga upp tvätten, sedan ska jag dra till min syrra och busa med mina små älsklingar.

Kommer kanske ett inlägg senare.

I hope you not want to play with my heart <'3

Kommentarer
Postat av: Jaana

vi MÅSTE ses under sommaren :D <3

2009-06-09 @ 18:50:57
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0