Yees !

Äntligen har jag hittat flipflop och klänning ! Blev till och med två klänningar och två par flipflop, så det va kul. Inhandlade till och med en ny mobil, och så blev det fika med bror min. Det va riktigt trevligt måste jag säga. Fast jag tycker lite synd om honom som fick dras runt med mig i massor av affärer för att hitta just en klänning. Haha, men så kan det va. Men vi kom till slut till en sista affär, och tur va väll det, för där fick vi hjälp så att jag fick en klänning. Dom va jätte trevliga där, så den affären rekomenderar jag verkligen. Sisters heter den och finns i Zigmahuset i Västerås, på den övre våningen. Det är lite dyrare, men även mycket bättre service där än på andra affärer.

Men nu är jag iallafall nyss hemkommen till mor min, så ska väll strax gå och lägga mig. Ska ta lite kort på sakerna jag köpt först bara, så dom kommer väll upp någon gång snart, tillsammans med dom andra kläderna. Imorrn kommer Jaana också, lagom tills att jag har slutat på Dragon Palace och hunnit med Open Sun.

Hoppas att ni alla får en toppen helg, för det tror jag att jag kommer få <3

Kommentarer
Postat av: Jaana

I'll be there sooooooon ;D

2009-07-03 @ 12:51:03
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0