Work and work

Så är det just nu.
Ska strax iväg och möta Ina vid Carlos, så ska vi dra oss upp till jobbet sen. Från och med imorrn så blir det till att jobba till 4 vissa dagar, hur nu det ska gå till. Haha. Hoppas att jag och Ina kan ta några dagar tillsammans, för jag kan verkligen inte hur man fixar med den där diskmaskinen. Haha. Sånt har inte jag så stor koll på. Jag har bara koll på det jag har gjort i en vecka liksom. Haha. Men nu börjar det till och med bli så att jag får svara i telefonen och ta emot beställningar och grejer. Haha. Hur ska det här gå? Nej, men det är kul att få utvecklas, det tycker jag. Och så sa Staffan igår att jag kan få jobba i vinter också, en eller två månader. Så det är ju skitbra ! Så nästa sommar allihop, då kommer jag säkert jobba uppe på kina. Haha. Jag har gått och blivit en kines, som min lillebror säger. Haha. Fast jag kan bara ett enda ord på kinesiska, och det är "ih hao" (?) (stavning kan jag däremot inte), och det betyder hej. Haha. Det är tur att en av kockarna där kan engelska iallafall, så kan man iallafall försöka göra sig förstådd med honom. Haha.

Får se också om det blir Västerås med Ina efter jobbet. Fick ju för oss igår att åka till Ludvika, och det gjorde vi. Men efter 10 minuter blev det att försöka ta sig hem igen. Haha. Och i dalarna på bussen säger man hel eller halv, men i västmanland så säger vi barn eller vuxen. Haha. Snacka om att vi stod som två frågetecken när vi skulle betala på bussen. Haha. Det är inte lätt att vara blond ibland. Haha.

Och förlåt mig för att jag har vart dålig på att skriva inlägg, men det har vart fullt upp typ hela tiden. Men nu ska jag in och fixa det sista, sen måste jag gå.

Ha det så bra, ciao <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0