What is this?

Ibland kan man ju undra vad det är för fel på folk. Är det meningen att man ska gå runt och vara vid en människa som har PMS varje dag eller? Det är inte kul, det är inte riktigt så det ska vara. Och sen när man typ gapar hela tiden, vad det än är. Hur normalt är det då? Assa, nej. Någon ordning ska det vara. Dessutom behöver man ju inte höja resten så himla mycke heller som den här människan gjorde idag, absolut inte mot ens förälder. Det är helt fel. Då visar man ju bara på hur lågt man kan gå. Det är helt fel, det är iallafall min åsikt. Vad tycker ni andra?

Nej, nu ska jag inte tänka mer på det där. Tror ärligt talat att det blev min sista dag idag, vet inte om jag pallar mera, för jag kommer verkligen köra slut på mig själv om det skulle vara så att jag jobbar nästa vecka också. Nej, jag tror inte jag pallar jobba nästa vecka, åker nog till pappa istället. Men vi får se hur allt blir.

Just nu är jag barnvakt iallafall till Filip och Saga, för mamma och dom skulle iväg med några kompisar. Dom två är ute och leker med några kompisar, så jag är inne helt själv just nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag kommer väll på nånting. Haha.

Efter jobbet idag (som man blev hemskickad från tidigare för övrigt), så åkte jag och Daniel till Avesta en sväng, sen stack jag till Open Sun och solade lite, och nu sitter jag som sagt här. Daniel skulle åka hem igen eftersom att han skulle ut på nån pub eller va det va med sin pappa, där det va nått Countryband som skulle spela.

Nej, nu ska jag gå och säga åt ungarna att sluta smälla i dörren, och kanske sätta mig framför tvn en liten stund.

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0