Very importent people

And that´s me, Ina and my brother ! Haha, det ni ;) Har ni vart med om det någon gång förut kanske? Haha, japp ! Jag, Ina och brorsan, vi är V.I.P =P Lite coolt är det väll ;) ? Haha, eller är det bara jag som tycker det? Ja, jag vet att jag skryter just nu, men låt mig göra det. Det är inte så ofta som jag skryter faktiskt. Men det va ganska maffigt tycker jag. Slippa stå i kö in till krogen, och sen slippa att betala också. Det är inte varje dag det är så ;) Haha, det va ganska kul att se allas blickar på dom som stod i kön och ville komma in, och så bara fick vi gå förbi hela kön och gå in. Haha. Det va lite kul.

Jag får tacka min underbara älskling Ina för en helt perfekt kväll igår! Fick även träffa Johan en sväng, han som tatuerade oss. Det va lite kul faktiskt.

Men nej, nu behöver jag gå upp och äta för jag håller på att dö av hunger. Fick ju inge mat i natt när jag va jätte hungrig, så ska upp och äta nu. Det kanske kommer ett till inlägg líte senare.

Ciao <3
And be the V.I.P ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0