Varmt värre

Nu är jag helt slut kan jag lova. Har vart på Dragon Palace och jobbat från 10.00 till 14.00, och efter det så va det så kvavt ute för det kom åska och regn. Då tänkte vi att vi skulle åka och bowla med ungarna, men då va det stängt, så då stack vi till ICA och handlade lite godis och kollade på en film istället, och mamma och Robban åkte iväg och handlade. Vid klockan 18.00 så åkte Daniel iväg härifrån så då stack jag till Open Sun för att städa, och så passade jag på att själv sola också. Nu är jag helt slut iallafall, det kan jag lova.

Det är bara två dagar kvar på den här veckan på Dragon Palace, och imorrn efter jobbet tänkte jag ta mig en sväng över till Västerås. Och på fredag kommer äntligen Jaana hit *ler*. Det är efterlängtat kan jag lova. Och på fredag blir det dubbelpass med jobbning också. Funderar på att sluta jobba på Open Sun, men jag har inte bestämt mig. Vi får se hur körigt det blir i trean först.

Men nej, nu ska jag kika runt lite på internet, laddar upp bilderna på kläderna sen som jag köpt, måste lägga in dom på datan först.

Hoppas att ni har haft en bra början på veckan, och att slutet också blir bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0