Usch och fy och blä!

Så kan man säga ibland på jobbet, och idag va verkligen en sån dag, men jag tänker inte skriva varför. Dom som vet dom vet, och jag inte ju inte påstå att det va speciellt mysigt det som skedde. Men nej, nu ska vi inte gå in på det.

Jag va ut och körde med Peter idag innan jag va till jobbet, och det gick bra tror jag. Gjorde parkering och usvängar. Men jag tror det gick bra, det kändes som det, fast att jag va livrädd och sa att jag skulle krocka in i allt. Haha.

Men nej, nu är jag iallafall hemma från allting igen, och tar det lugnt. Hade ju tänkt att jag skulle ut och gå en sväng sen, men det är ju så drygt väder, så vi får väll se om det blir det eller inte. Ska iallafall försöka göra lite nytta här hemma, med sånt som jag skulle behöva fixa. Får se hur duktig jag är på det då. Ska nog skriva upp en lista så att allting blir gjort av det som ska göras. Haha.

Kanske kommer ett inlägg lite senare.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0