Tired?

Haha skojar inte. Snacka om att man verkligen blir sliten av jobbet, eller vad man nu ska säga. Assa,  det är inte jobbigt, men ändå är det jobbigt. Jag förstår inte riktigt. Haha. Men så är det. Och vet ni vad? Jag har lyckats få jobb på kommunen också, och just då när jag fortfarande jobbar uppe på kina, så jag måste tacka nej till det. Sen är det ju så mycke annat som har blivit inplanerat nu också, och jag har ingen större lust att avboka mer saker den här sommaren, det känns som att det räcker det som jag har jobbat just nu.

Men men, jag tänkte iallafall vara duktig och röjja upp lite på mitt rum, och så får vi se om jag ska ut och gå med Inapina lite senare. Det kan behövas, men jag är så skapligt äckligt trött så det finns inte. Skulle vara skönt att vila en stund, men då kan man väll inte somna i tid ikväll. Och det ska jag göra. Ikväll ska jag verkligen lägga mig i tid, det har jag bestämt nu.

Men men, ska fortsätta att boka bio som jag ska på på torsdag med Inapina =)

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0