Sunny morning !

Snacka om att det är skönt att solen äntligen är framme. Och förresten, god morgon. Nu ska jag inte vara alltför otrevlig heller. Jaja, jag sitter iallafall här i sängen just nu, borde väll egentligen ta tag i att börja göra mig klar, men det är en timme kvar innan vi ska röra oss till jobbet. Nog för att en timme kan gå väldigt fort, men iallafall.

Och usch, nått som är riktigt drygt, det är att jag har fått en faktura på tradera, och jag kan inte betala räkningar genom min internetbank, för jag har bara fixat så att jag kan föra över pengar. Snacka om störande. Men men, det är väll sånt som finns ibland också.

Vad händer senare idag för alla då? Själv blir det att ta sig hem efter jobbet och duscha och sådär, för sen senare så ska jag hem till AnnIrene. Har sagt att jag ska följa med henne till GM ikväll, då det är gratis. Men jag kommer ju köra på nyktert såklart, eftersom att jag ska upp och jobba på torsdag. Man måste ju tänka på arbetet. Men nej, nu ska jag vara duktig och ta tag i det här så att jag blir klar i tid ! 

Ciao <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0