So tired on this right now !

Jadu, vad ska man säga? Det finns inte så mycke att säga förutom att det va riktigt skönt att ut och gå med Inapina, och att det kliar som jag vet inte vad bak på ryggen där tatueringen sitter. Den håller på att göra mig galen, och så vet man att man inte får klia också, och det stör ännu mer.

Men men, jag har iallafall kommit hem igen, och slängt i mig lite macka, så nu sitter jag här i sängen och tar det lugnt. Ser bara detta bombnedslag som jag har på mitt rum, men jag orkar verkligen inte ta tag i det där nu. Det fixar jag sen. Tänkte att jag ska slänga upp lite bilder på bdb eller nått, och sen gå och lägga mig. Idag ska det inte bli sent i säng, det har jag bestämt faktiskt.

Så nej, nu stänger jag ner det här, sen kolla runt lite snabbt på internet, sen kallar sängen. Kommer kanske ett inlägg imorrnbitti innan jag drar till jobbet med Ina.

Ciao <3 och natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0