Sleeptime?

Det tror jag nog att det är. Jag är så himla trött så jag kan knappt läsa på datorn, då kanske ni förstår hur trött jag är? Nej, men behöver lägga mig och sova. Ska ju upp imorrn igen och jobba. Men det är bara att bita ihop, och göra det bästa av situationen helt enkelt. Jag behöver ju pengarna, så ja det är väll så helt enkelt.

Tänkte också berätta att Ann Irene har kommit hem nu från Norge. Jag kom på att jag hade glömt att skriva det i det tidigare inlägget. Men hon har iallafall kommit hem nu, och hon kom upp till jobbet idag och åt med oss. Och sen så har jag vunnit en klänning från tradera som jag har försökt att få hur många gånger som helst, men nu har jag äntligen fått den, så måste bara kolla med mamma eller nån om den kan springa och betala in åt mig, eftersom att jag inte hinner. Banken hinner ju stänga innan jag slutar, och jag får ju inte springa iväg under tiden som jag jobbar, för då blir ju bara chefen sur och ska klaga.

Men nej, nu ska jag gå och borsta tänderna, sen ska jag sova. Kommer väll kanske ett inlägg imorrn bitti, vi får se.

Ciao , natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0