Onsdag morgon..

.. och det är snart dags att ta sig till jobbet. Det blir min tredje dag, så då är det bara 22 dagar kvar på jobbet. Det känns som att det går bra iallafall, jag har inte fått höra någon feedback än, så det är väll en nackdel. Det skulle vara bra om jag fick höra nånting iallafall, men jag ska väll vara glad att dom inte säger nått på ett sätt. Då kanske dom är nöjda med det jag gör.

Men ah, jag har inte kunnat skrivit nånting för jag har inte haft något skydd på datorn, och jag vägrar vara ute på internet om jag inte har något skydd.

Sitter iallafa här nu och äter frukost. Är det någon som har några speciella planer efter klockan 2 idag? Jag vill till Västerås och handla lite. Jag behöver fixa skor, klänning och linnen. Jag märkte nu på morgonen att jag har ganska ont om baslinnen, men sen känns det som att en del linnen har försvunnit också.
Fast jag kan ju inte åka till Västerås heller, för Daniel kommer ju över till Fagersta, och han ska bara vara här till typ halv 6, och jag vill ju träffa honom.

Men nej, nu ska jag äta upp min frukost så att jag kommer iväg till jobbet i tid.

Hoppas alla har en underbar dag idag.
Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0