Längesen sist.

som jag skrev ett inlägg. Eller vad säger ni? Det känns iallafall som att det är år och dar sedan, men det är för att man inte riktigt har haft tid. Det har vart fullt upp med jobb och sen har vart typ bara kommit hem sen ska man iväg igen och massa sånt där. Och jag har kommit underfund med att min sommar är ganska fullspäckad, och att jag inte kommer vara hemma så mycket förutom dom dagarna som jag jobbar. Hur kan det komma sig då? Jo, för att jag ska åka iväg på kryssning med Ann Irene, sedan direkt dagen efter så åker jag till Öland i två veckor, och när jag kommit hem därifrån så blir det kryssning med familjen här hemma. Haha. Fast då har redan skolan börjat igen då jag ska på kryssning med familjen.

Och förresten, förra veckan spenderades det en hel del tid med min sockertopp, och jag kan säga att det va riktigt skoj. Verkligen en helt underbar vecka, det kan jag säga. Älskar verkligen den tjejen. Det blev bland annat en tripp till Ludvika på måndagen, Västerås på tisdagen och hon gjorde en tatuering, Västerås på onsdagen och jag gjort tatuering, sedan på torsdagen hittade vi inte på nånting tillsammans, men på fredagen drog vi ut på GM tillsammans med Daniel och chefen. Det va lite kul faktiskt. Eller riktigt kul faktiskt. På lördagen jobbade jag, sedan blev det att åka över till svärmor och svärfar. Det va riktigt skönt att komma ut till dom igen, det kan jag ju säga. Haha.

Men nu sitter jag iallafall här igen, efter en start på ännu en vecka. Nu är jag inne på min tredje arbetsvecka, så snart är det över och jag får åka iväg från den här staden. Det ska bli skönt kan jag lova.

Men nej, nu ska jag kolla om jag får spela lite spel, fast jag tror att Saga kom ner igen, så då får jag säkert inte det. Men ska kolla..

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: INA

Jag älskar diig linnsiluus, har alltid roligast med diig<3 du är bäst! massa kärlek till diig <3<3

2009-07-13 @ 21:49:02
URL: http://martiinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0