Is that what I want?

Jag har börjat fundera en hel del om hur jag lever mitt liv, om jag verkligen vill att det ska vara som det är nu. Det kommer upp fler och fler saker som jag känner att jag inte vill ha som dom är, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt dom heller. Det känns som att det inte finns så mycke man kan göra, men ändå så kan man alltid göra nått för att komma närmare det man vill. Men jag vet bara inte hur jag ska kunna göra det. Allting känns som en stor klump, jag känner mig lite förvirrad av mig själv. Vet knappt ut eller in känns det som. Det känns som att jag ena stunden bara vill skrika rakt ut, för att i nästa bara sätta mig ner och gråta. Jag vet ingenting, men ändå allting känns det som. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra med mig själv, det är inte direkt kul kan jag säga. Finns det någon mer som känner som jag just nu? Jag vill verkligen inte att det ska vara såhär. Men men, det går väll över någon gång hoppas jag.

Jag ska väll försöka ta mig till sängen nu, och lägga mig och sova. Det ska ju inte bli alltför sent nu ikväll. Klockan är snart 22.00 så det passar bra att lägga sig nu. Inte för tidigt och inte för sent.

God natt, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0