I don´t want this!

Hejsan hoppsan! Jadu, vad ska man säga om den här dagen? Jag har vart med om värre, men jag har också vart med om bättre. Jag vet inte hur jag ska beskriva den här dagen, mer än att jag har vart på jobbet, och att det blev varken solning, promenad eller träning. Det får bli imorrn istället. För imorrn så ska det verkligen bli av. Jag måste verkligen fixa mina arbeten också som ska till skolan som jag fortfarande inte fixat, och ta tag i teorin, för den kan behövas göras också om jag ska fixa körkortet. Fast man vet ju aldrig. Nej, men slöläsa kan man göra iallafall. Haha. Då uppfattar man ju lite iallafall, och det är ju bra det. Haha. Nej, men jag ska sköta det ordentligt.

Jaja, snart är det slut med jobb iallafall för den här sommaren. Det är bara 6 dagar kvar, och det kan jag säga är riktigt skönt. Synd bara att man jobbade då det va som bäst väder ute, nu gör det ingenting att man jobbar för det är bara tråkväder ute, men jag är ändå ganska trött på att jobba nu. Men det är bara att bita ihop, det är snart över. Hoppas bara på att man inte ska få höra nå mer gnäll dom här sista dagarna, för då kommer jag bli helt tokig, det kan jag lova.

Men löning på fredag är det iallafall, och jag har kommit fram till att jag kommer få en hel del pengar sen när jag jobbar klart, fast vet inte riktigt hur mycke det är som jag kommer få nu på fredag, men det visar sig väll.

Men nej, nu ska jag sluta skriva massa skit här. Haha. Ska kolla på film nu istället innan jag ska sova. Fast borde egentligen sova nu, för klockan är så pass mycket. Men men.

Sov gott allihop, natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0