Happy face !

Det kan man ju försöka vara. Känner att jag har vart väldigt negativ idag, och det tror jag att många har märkt av faktiskt. Har tänt till för minsta lilla känns det som. Men men, så kan det vara ibland.

Saga fyllde iallafall år idag, så nu är hon 5 år istället för 4. Hihi, den där lilla sötungen är ju så himla go. Utan henne så skulle inte livet vara som det är nu. Jag älskar verkligen den där ungen. Skulle något hända henne så vet jag inte vad jag skulle ta mig till.

Jaja, jag har iallafall vart duktig på jobbet idag tycker jag, och sen har jag vart duktig och vart ut och gått idag också. Ska få ordning på det här nu. Ut och gå så gott som varje dag, sen får vi se hur duktig jag blir med styrketräningen, men så länge jag håller igång med att ut och gå så är det ju ett plus. Det tycker iallafall jag. Ska försöka få ordning på maten och allt sånt också, men det kommer bli kämpigt känns det som. Iallafall när man fortfarande jobbar på kina. Får se om det blir min sista vecka den här veckan, eller om jag ska jobba måndag, tisdag och onsdag nästa vecka också.

Men nu ska jag gå och vara social med Daniel, innan han tröttnar alltför mycke på mig

Kommer kanske ett inlägg imorrn. Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0