Good morning bloggen!

Hoppas alla har haft en bra helg och sovit gott. Jag har precis vaknat iallafall, eller ah för en halvtimme sedan, och det är måndagmorgon. Jag bestämde mig för att inte jobba mer nu den här sommaren, så ska bara upp och prata med Staffan om lönen för att den blev ju som den blev, sen ska jag köra på trafikskolan lite senare och efter det åker jag över till min pappa. Det va faktiskt väldigt längesedan som jag va där, så jag vill dit nu innan jag åker iväg igen och innan skolan börjar igen. Så så är det. Sen ska jag ju hinna fixa massa annat också, så jag behöver dom här tre dagarna. Jag ska liksom hinna tvätta och planering och allting. Även plugga innan skolan drar igång igen. Det är skönt om man har allting gjort då redan.

Nej, jag ska väll slänga i en maskin nu, sedan ska jag fixa. Vad ska ni andra göra den här dagen? Och resten av lovet för den delen?

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0