Godmorgon!

Jag glömde helt bort att skriva ett inlägg igår innan jag gick och la mig, men jag skriver ett nu innan jag verrkligen måste börja fixa iordning mig.

När jag nästan precis hade satt mig vid tvn och tog det lugnt, då kom ju såklart mamma och dom hem igen, och Filip sov oroligt så han vaknade några gånger. Mamma och dom var även hungriga så dom beställde pizza från Tre Kronor, fast jag tog ju lite av dom också så klart. Efter att mamma och alla andra hade vart hos oss typ en timme så kom Robban hem också. Tänker inte nämna nånting vad som sades eller så, det tycker inte jag hör till bloggen. Det är sånt som får stanna mellan oss människor som var med om det.
Så det va väll det som hände efter det senaste inlägget igår.

Fast sen nu när jag sov så drömde jag lite sjukt om piercingar. Så jag börjar fundera lite på det här med piercingar. Hur många ställen finns det egentligen på kroppen som man kan pierca sig? Jag vet ju att det har kommit att man kan pierca sig i kinderna, kindbenet och massa sånt. Är det snyggt? Jag vet inte vad jag tycker om det, jag tycker bara att det ser konstigt ut. När man har piercing i kinderna så tycker jag bara att det blir konstigt just där piercingen sitter, det blir liksom så att det är inått där, typ som att det ska vara smgropar, fast dom finns där hela tiden. Nej, jag tycker att det är helt sjukt när man piercar sådär. Men det är jag det. Ni andra har säkert helt andra åsikter än vad jag har, och det respekterar jag. Och jag hör gärna era åsikter också, så kom med en åsikt. Hur jag ni kom in på att börja tänka på det, det va att jag drömde att jag hade piercing i tungan och naveln (inget speciellt anmärkningsvärt enligt mig), men även två stycken där nere, en som bara va en kula som man ser när man har piercing i kindbenet, men även en sån där piercing som brukar sitta i örat där upp till, med en sån där stav så att det blir att sitta i två hål. Jag vet inte riktigt vad en sån piercing kallas. Men det blev liksom att jag funderade hur det kunde sitta så, och sen kom jag bara att tänka på vilka ställen man egentligen kan pierca. Kan man sätta en piercing i benet om man vill? Det skulle väll vara lite konstigt, men jag undrar om man kan det.

Men nej, nu ska jag släppa det där med piercingar. Idag ska jag iallafall iväg på dop, det är en liten tjej som heter Tova som ska döpas, och det är min lillebrors lillasyster. Inte min lillasyster men hans lillasyster. Han och jag har samma pappa, men inte samma mamma, och det är hans mamma som har fått en dotter. Så nu behöver ni inte fundera så mycke på hur allt kan hänga ihop.

Undra sa flundra om jag kanske ska äta frukost och sen komma igång och fixa mig? Ja, det låter som en bra idé.

Kommer kanske ett inlägg senare. Ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0