Babysitter!

That´s me! Nu ligger ungarna i sängen iallafall, men jag kan inte gnälla på dom. Dom har gjort som jag sagt och vart mysiga faktiskt. Det är skönt att vara barnvakt ibland faktiskt, iallafall till mina kära skitungar Filip och Saga. Det tycker jag om, det kan jag lova. Jag vet inte hur ett liv skulle se ut utan dom, förmodligen skulle jag vara en bortskämd skithög, värre än vad jag är nu. Så det skulle nog inte se så bra ut, eller vad tror ni? Nej, jag är enormt glad över att Saga och Filip finns, utan dom skulle ingenting vara som det är nu, dom är mina små hjärtan, och kommer alltid att vara. Även när dom är sådär som man själv är nu, så kommer dom ju alltid att vara små för mig. Precis som mamma och pappa säger, när dom säger lilla gumman till mig och jag säger att jag inte är liten längre, så kommer den där kommentaren "men du kommer alltid vara min lilla flicka", och man vet nog själv nu hur dom ser det.

Men nej, undrar sa flundra om man kanske ska kolla på lite tv eller nått nu när inte mamma och dom är hemma. Passa på och ha den kanalen man själv vill ha på. Haha.

Kanske kommer ett inlägg lite senare.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0