Trött jag blir ..

på människor som hela tiden ska kasta skit på andra. Kan man inte hålla sina negativa åsikter för sig själv eller? "Jag förstår precis varför du bara kom till psykologen och inte längre. Du är ju psykiskt instabil. Osäker liten flicka som inte har ett psyke som klarar av saker." Jo, men tack du. Det värmde verkligen. Vem är det som är psykiskt instabil i så fall? Inte är det jag iallafall. Men det där fick mig att åka långt ner igen. När man precis börjar må bra efter den där psykologen, då kommer du och trycker ner mig igen. Vet du? Det är hårt att säga, men jag hatar dig verkligen ! Det gör jag. Jag hatar dig så jävla mycke, som jag aldrig har hatat någon förr. Jag hatar dig mer än vad jag hatar dom på pliktverket! Vet du varför? För att du är så jävla självgod, allting ska kretsa kring dig, och allt jävla skit. Och för att du trycker ner mig till botten , jämt ! Fattar du det? Jag är så jävla trött på dig! Jag vill aldrig mer veta av dig. Och jag menar det. Aldrig. Du är en sån stor jävla skit, att det finns ingen anledning till att ha någon kontakt med dig. Jag förstår precis varför du inte får en flickvän, sån jävla stor skit och idiot som du är !

Okey, nu har jag faktiskt vart och boxats med min syster, så jag har fått ur mig lite irritation och aggression, så det är ju bra det iallafall. Men jag fattar iallafall inte hur man bara kan kasta ur sig massa skit. Tänker man inte på att det kan såra den andra? Vad tänker man på överhuvudtaget? Jag fattar inte det. Jag brukar vara försiktig med vad jag säger, för att jag inte vill såra någon eller så. Man måste ju tänka efter hur man själv skulle känna om någon sa samma sak till en själv. Jag tror inte att Den skulle må speciellt bra, och bli så glad om jag sa exakt samma sak som Den.

Aja, skitsamma. Jag ska inte klaga så mycke. Och jag vet att jag inte ska ta åt mig. Jag har väldigt svårt för det, men jag måste lära mig. R har rätt om mig, att jag tar åt mig för mycket. Men jag får ju inte direkt någon hjälp med att bearbeta det. Undrar hur många fler personer det är som ska bete sig som riktiga skitstövlar och idioter till mig nu den här tiden. Känns lite drygt just nu.

Aja, jag ska väll hoppa in i duschen, om jag inte ska iväg och simma med A. Aja, jag vet inte. Känner mig svag i armarna, men samtidigt skulle det vara skönt att simma.

Och jag måste vara ärlig, men det är riktigt jobbigt på ett sätt det här med Han som skrev att han inte ville ha mer med mig att göra. När man tänker på alla minnen, och allt skit. Plus att man ser Hans familj typ jämt. Iallafall hans syskon. Man blir påmind hela tiden, hela tiden om allt det där underbara vi hade, men även allt skit vi hade. Det va väll mest skit egentligen mellan oss, men vi sa ju att vi skulle va bara vänner. Varför blev Han så arg? Varför skrev Han som Han skrev? Jag fattar inte vad jag gjort för fel för att Han skulle bli sådär. Men tror väll att det är en sak att skriva bara för att klara av att gå vidare. Slippa ha kontakten så att man kan gå vidare. Förmodligen har Han tagit bort allting som har med mig att göra, så att det blir lättare för Honom att gå vidare. Men jag tänker inte vara så att jag tar bort precis allt. Aldrig. Men jag skulle vilja ha tillbaka Honom, åtminstone som vän. Så att man fortfarande kan träffas och umgås, hitta på roliga saker tillsammans och sådär.

Äsch, nu ska jag inte tänka så. Det är bara att gå vidare. Det klarar jag. På ett eller annat sätt. Jag har ju fullt stöd från AIR, tror jag iallafall? Jag hoppas det. Imorrn blir det myskväll för min och Hennes del iallafall *ler*.
Mysigt mysigt :) Det får mig nog att inte tänka så mycke.

Äsch, nu orkar jag inte skriva mer.
Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0