Torsdag

God morgon allihop.
Jag måste få säga att jag känner mig riktigt jäklarns död. Och snart måste jag gå till skolan också. Segt segt. Efter skolan kommer jag garanterat däcka på en gång. Man skulle ha vart smart och ställt om sig så att man orkar gå upp halv 7 varje morgon. Inte vara så dum att man ligger och sover till runt 9.

Iallafall, jag har fått träningsvärk från igår, och så ska man upp och träna mer sen idag. Fast som sagt så ska jag på gymmet idag, och inte något pass. Får hoppas på att Patricia hör av sig i tid bara. Hehe. Shiet, jag är verkligen helt död. Hur ska jag klara av den här dagen? Aja, det är väll bara att bita ihop och göra så gott man kan, antar jag?

Undrar om jag börjar bli sjuk rent utav? Jag fryser typ ihjäl, och svettas, om vartannat. Äsch, nu ska jag inte tänka på det. Nu måste jag börja gå till skolan. *suck*. Ska möta AnnIrene först också. Och Linette? Jag vet inte, henne har jag inte fått reda på nånting idag. Men nej, nu ska jag bara upp och hämta en frukt, sen ska jag gå till skolan.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0