Torsdag

Hej !
Idag i skolan gick det jätte bra. Vi hade ju temadag, och vi blev klara med allting ganska så tidigt kan jag lova, så nu är det bara att läsa på alla papper så att vi kan det någorlunda till redovisningen. Det känns som att det börjar gå framåt för mig just nu, i skolan och sådär. Men det kommer ju och går som det vill. Imorrn kanske det inte alls känns som att det går framåt längre.

Iallafall, nu har jag vart duktig och pluggat lite. Det mesta handlar ju om att jag ska läsa på till omprov och redovisning. Och det andra är ju inget måste att jag behöver sitta och jobba med hemma, men det är en fördel om jag gör det eftersom att det går bort så himla mycke av dom lektionerna. Dels för att vi har haft temadagar , och nu inte nästa vecka men veckan efter det går vi ut på praktik igen. Så det försvinner verkligen jätte mycket tid. Och måste tänka på att allt ska vara klart innan sommaren, för jag kommer ju inte ha dom här kurserna nästa år. Eller jo, svenska b kommer jag nog ha nästa år, men inte dom andra kurserna.

Idag så ska jag upp och träna igen. Känner inte för det, jag vill träna på gymmet, men syrran drar med mig på boxen. Men men, det blir säkert jätte bra, även fast att jag inte orkar. Är så trött på det här nu. Känns som att jag inte riktigt har samma glöd till att träna längre, men det är bara att bita ihop och ta sig dit ändå. Imorrn ska jag betala av det sista, och så ska jag betala för resan till Kläppen. Jag hoppas verkligen att allting blir bra och sådär.

Nej, nu ska jag väll försöka göra lite nytta här istället.

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0