Torsdag

God morgon allihop !
Nu sitter jag här och äter frukost efter en skön dusch. Det tog ett tag innan jag kom in i duschen , men till slut så kom jag in dit. Det är så himla drygt att gå upp när man vet att man verkligen måste. Och sen när man inte måste, då vaknar man tidigt ändå. Det är så himla drygt. Jag tycker inte om det. Fast kors i taket, så brukar jag kunna sova till iallafall halv 10, vilket är ganska förvånande. Det är ju bara att fråga alla runtomkring mig. Dom brukar ju faktiskt bli ganska knäppa på att jag jämt är vaken så himla tidigt. Fast jag brukar kunna bli knäpp på mig själv också faktiskt. Iallafall dom gånger som man vaknar tidigt och fortfarande är supertrött, men det verkligen inte går att somna om. Dom gångerna hatar jag verkligen mig.

Men okey, nu sitter jag iallafall här och äter frukost. Så idag kanske jag kommer iväg i tid, så att jag inte kommer försent till skolan. Jag har en tendens att göra det nuförtiden, vilket kan bero på att jag verkligen är jätte skoltrött och drar ut på tiden med att gå till skolan. Det är ju faktiskt alla andra som blir lidande för att jag kommer försent. Mest lidande blir ju dom som gör sällskap med mig till skolan, eftersom att dom får stå och vänta på mig. Fast egentligen gör dom ju ett eget val, för man kan ju säga att dom egentligen inte behöver stå och vänta på mig, då när jag är sådär super sen.

Okey, idag så ska jag ju till skolan som sagt, där vi har temadag hela dagen. Usch usch, det är ingen förutom lärarna som tycker om dom här temadagarna. Det är ingen som vill göra dom. Men det är väll bara att bita ihop och göra det man ska göra. Inte för att jag har någon koll längre på vad som ska göra och inte göras, på vad vi har gjort och inte har gjort. Men det har väll dom andra får jag hoppas.

Efter skolan då? Jo, då ska jag ju självklart upp och träna med Patricia. Eller ja, det blir sen där vid halv 5 då hennes buss kommit till stan. Men det ska bli skönt. Jag ska försöka träna så mycket av kroppen jag bara kan, och försöka göra dom där övningarna som vi fått från lumpen. Eller jag fick dom inte eftersom att jag inte va på den där "prova-på-lumpen" helgen. Jag hade vilat vart där. Det skulle ha vart kul. Det va tydligen många "fjortisar" där. Hehe. Jätte många som va  tvungen att sminka sig på morgonen då innan dom skulle ställa upp sig, vilket gjorde att dom kom försent och grejer, så sergeant blom vart inte så glad. Hehe. Så kan det va om man kommer från storstäderna och är lite för fjortis av sig. Hehe.

Det ska bli kul och se sen när jag ska mönstra vad det är för människor som kommer vara där då. Hoppas att det är några som man känner igen iallafall. Jag vet liksom inte en enda som ska mönstra samtidigt som jag, som jag känner. Jag vet en som skulle mönstra den 23e, men jag känner inte henne. Det är en som jag känner som känner henne. Hängde ni med? Är det någon annan som ska mönstra i Göteborg 22-23 januari?

Nu känns det som att jag kanske ska sluta skriva här, fast det va riktigt riktigt skönt att bara sitta och skriva massa just nu. Egentligen är det lite konstigt att man vill publicera för nästan hela Sverige om sitt liv. Fast man berättar ju inte så mycke detaljer eller så mycke om personliga saker och sådär. Det är ju sånt man måste tänka på. Eller vad tycker ni där ute? Ska man skriva om personliga saker och sånt?

Haha, en sak som va lite rolig igår, det va att jag berättade lite saker för mamma om gårdagen och hon sa "Du gick hem och åt godis? Dom flesta brukar gå hem och supa ner sig, men du gick hem och åt godis."
Det va lite roligt. Eller ja, det va roligt då när hon sa det. Man ska ju höra själva sättet hon säger det på , och i vilket sammanhang och sådär. Då är det ju mycket roligare.

Imorrn äntligen ! Då är det dags för fest *ler*. Jag hoppas verkligen att det blir jätte kul. Jag känner att jag behöver få roa mig lite , och tänka på annat. Inte på allt skit som är. Det vill jag inte, och jag orkar inte heller. Även fast att man gör det nästan hela tiden.

Måste plugga till mitt naturprov också. *suck*. Det är på måndag, och jag verkligen avskyr natur. Jag tycker det är det tråkigaste som finns. Förstår inte varför vi ska ha det. Och läraren är ju helt konstig. Man får aldrig sluta tidigare, utan man ska gå precis hela tiden ut på lektionen. Och sen är hon så fascinerad av allting som rör naturen och sånt där. I celler och grejs. Man blir  lite konstig på henne.

Men men, nu ska jag äta upp och sen börja röra mig till skolan...

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0