Torsdag

Fy farao säger jag bara ! Inte den bästa starten på det nya året kan jag ju säga ! Är så trött på allt skit just nu ! Hatar det här ! Hatar att folk inte har folkvett ! Vett och etikett överhuvudtaget ! Det irriterar mig så himla mycke. Fattar inte att man bara kan hålla på och kasta skit på en människa bakom ryggen på den. Varför går man inte och säger till den människan då vad man tycker? Jag vill inte höra. Jag vill verkligen inte höra. Har du något negativt att säga om min kompis, säg det då inte till mig, säg det till den. Det hjälper inte min kompis att du säger det till mig. Och vågar du inte säga det du har att säga till min kompis, då behöver du inte säga det allt. Då kan du lika gärna hålla det för dig själv.

Aja, jag ska försöka att inte reta upp mig så mycke mer. Jag måste vara på bra humör imorrn. Om jag somnar på dåligt humör så kommer jag garanterat att vakna på dåligt humör också, och det har jag ingen lust med. Kommer komma folk hit hela dagen ju, så jag måste ju kunna vara trevlig. Måste baka idag också. *Suck*. Känner inte för det längre.. Skulle behöva träna också, men det känner jag inte heller för längre. Skulle ha tränat då när jag fortfarande kände för det. Men en sak är säker, nästa vecka måste jag verkligen ta tag i mitt liv ordentligt. Det funkar inte att ha det såhär. Verkligen inte.

Aja, min dag har vart ganska seg kan jag ju lova. Jag har inte gjort så jätte mycke. Jag har solat, städat och haft mig. Spelat lite kort med min lillebror..

Vad har ni andra gjort då? Har ni haft en bra start på det nya året?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0