Tisdag

God morgon allihop !
Nu är min framtid planerad *flört*. Iallafall nästan. Nej, men efter studenten ska jag och AnnIrene flytta från den här stan. Vi har tänkt oss Stockholm, och fixa jobb där och liknande. Dock så har jag ju redan sagt att jag kanske ska flytta till Göteborg och bo tillsammans med Carro. Fast å andra sidan så får vi se hur det går med jobb och sånt i Stockholm. Jag har ju kanske ett jobb som det ser ut nu. Ska dit i helgen och se, och sen så ska jag söka en kurs i Stockholm också. Så det får nog bli Stockholm som det ser ut just nu eftersom alla jobb och allting sånt som jag vill finns i Stockholm.

Men okey, dagen idag? Vad ska alla göra idag? Själv ska jag till skolan och ha det tråkigt, sedan ska jag träna och plugga.. Får se om jag hinner fixa med tavlorna och grejer. Och städa, rensa lite kanske. Men ja, vi får se vad jag hinner, men träna och plugga måste jag hinna. Annars är jag död sen..

Nu ska jag klä på mig och gå upp och äta.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0