Söndag

Usch, jag är helt slut. Ändå har jag typ inte gjort nånting. Jag har bara tagit det lugnt. Tränat lite och sådär. Helt slut i hela kroppen och huvudet. Assa, känns som att man inte ens kan tänka klart. Så himla drygt. Eller jag kan inte tänka klart. Tänker nästan ingenting. Allting bara blir. Det märkte jag igår. Jag skrämde bort en människa från mig, och det kändes inte så bra. För den personen tycker jag om att prata med och sådär, så ja, det kändes inte så jätte bra att jag skrämde iväg honom. Men jag får väll skylla mig själv helt enkelt. Det är inte alltid så lätt att vara en dum blondin, om ni fattar vad jag menar? Jag är inte alltid så smart, och tänker inte alltid innan jag skriver något. Utan allting bara kommer. Det är inte så jätte bra i alla lägen. Men nu är det ju som det är. Det är ingenting jag kan göra åt tyvärr. Även om jag skulle vilja så går det inte. Det enda är ju att man kan säga förlåt, inte för att det hjälper precis men..

Iallafall, på tisdag ska jag på bio i Avesta, så jag ska gå in nu och reservera biljetterna. Det ska bli så trevligt. Och filmen verkade ju bra. Jag och Robin såg en trailer på den i fredags när vi va i blåa huset och kollade på film. Och vi tyckte den verkade bra, så det va ju bra att den gick på bio. Jag såg det idag, så jag frågade om vi kunde kolla på den, och då sa han att vi kunde det. Så på tisdag ska jag på bio. Det va jättelängesen som jag va det. Men det ska bli trevligt hoppas jag. Får köpa med mig salta pinnar *asg*. Får ju inte äta godis , på två veckor nu. Det är ganska mesigt, för två veckor klarar vilken människa som helst. Men det är mamma som har bestämt hur länge så.. Jag sa ett halvår först, men det gick hon inte med på. *asg*. Undrar varför? Haha, kan ju bero på att hon aldrig skulle klara det. Hon klarade inte ens av idag utan att äta godis. Haha. Jag har en godispåse men jag har inte ätit nånting av det, och ska inte göra det heller. Haha. Även om jag är jätte sugen så ska jag inte göra det. Nu ska jag verkligen ta tag i mitt liv. Måste upp och prata med Björn också. Ska upp och träna imorrn igen. Jag har träningsvärk i magen idag förresten. Jag är så himla glad när jag har träningsvärk, för då vet man att man har tränat ordentligt.

Men okey, nu ska jag gå in på internet och boka biljetterna, skriva upp min träning, och kolla en sak.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0