Söndag

Jag hade en riktigt riktigt rolig dag/kväll/natt igår tillsammans med min mamma och syster. Det va riktigt riktigt skoj måste jag säga. Och bjuden på drinkar blev man också, det va trevligt. Hehe.

Iallafall, vi kom hem vid 3, jag va fortfarande full så jag kunde inte gå och lägga mig då. Så jag satt vid datan, till mellan halv 5 och 5, sedan gick jag och la mig. Klockan 8 ringde alarmet, så då va det bara att gå upp, eftersom att jag skulle hinna äta frukost och allt innan jag skulle åka till Norberg. Skulle hem till Andreas med Bella och AnnIrene och ta lite modellbilder.

Det va kul. Fast jag hade svårt att vara helt seriös eftersom att jag va så himla trött. Jag va övertrött. Sedan så typ när vi skulle ta dom sista bilderna på mig då kunde jag va helt seriös, men då va jag också helt super trött och hade typ inge energi alls kvar. Så snart hoppas jag på att jag ska sova. Jag är riktigt riktigt trött måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0