Skolan

Blä blä blä. Nu sitter jag i skolan, sista lektionen, det vill säga natur. Och det suger verkligen. Vi ska göra ett arbete, på tre personer, och vi vet inte ens vad vi ska söka på. Alla sitter och fattar ingenting om vad vi ska söka på. Jag vill bara sluta nu, och det dryga är att läraren är jätte noga med tiden så man får aldrig gå tidigare. Plus att man hör två olika låtar för att två personer sitter och lyssnar på olika låtar. Det är jätte drygt.

Jag vill sluta nu ! Jag ska iväg och träna efter skolan, och vill göra det nu så att jag hinner plugga också. Blä, jag blir så trött på det här. Jag som verkligen inte tycker om naturkunskap. Jag tycker det är jätte ointressant. Nu lär jag väll kobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0