Ser framåt !

Jag ser verkligen framåt nu hela tiden. Jag har mål med mitt liv, och jag har saker jag verkligen vill göra. Jag vill verkligen, och jag ska klara det, så jag va bara tvungen att skriva nu innan jag tränar och pluggar, att jag har hittat en Make Up Artist utbildning i Stockholm, så nu ser jag verkligen fram emot att flytta till Stockholm. Ska söka efter att plugga där sen nästa år när det är närmare till studenten, och sedan ska jag spara pengar också. Vill ha det där modelljobbet i Stockholm också, så att jag kan fixa körkort och bil , och få ihop pengar till den där kursen. Det kostar ju en hel del att gå såna där kurser, så det gäller ju att ha pengar. Visserligen så kan man dela upp betalningen, men ändå. Sen får vi väll försöka fixa en lägenhet kanske i Märsta eller något. Iallafall utanför Stockholm, för det är alldeles för dyrt att ha en lägenhet mitt i Stockholm, verkligen.

Men nej, nu ska jag gå och byta om sedan ska jag träna lite tänkte jag. Fast det blir att ställa sig på crosstrainern. Så får man lite träning iallafall. Måste ju träna kondition också, inte bara styrke. Fast nu blev det ju att inte träna styrke bara för att jag inte hade någon som kunde följa med mig upp på arena och träna. Vill inte gå upp dit i det här tråkiga vädret. Jag vill ha sommar nu faktiskt. Nu är jag trött på vinter !

Hur har allas dag varit idag?

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0