Så är det!

Nu är jag trött på det här. Jag är inte skyldig människan nånting. Han har förstört en hel del i mitt liv. Han va en stor anledning till att det vart som det vart med mitt förhållande. Jag är inte skyldig honom ett skit. Dom där pengarna kan jag gått få, med tanke på vad han har gjort i mitt liv. Den jäkeln. Nej, jag är inte skyldig honom nånting, och jag vill inte ha med honom att göra..

Jag vet att jag skrev att man inte ska skriva nånting om vänner och familj, om relationer, men jag blev tvungen att skriva av mig. Så är det bara.

Usch, nu blev jag irriterad. Det är tur att jag ska upp och träna sen så att man får ur sig lite ilska.

Allting känns lite upp och ner just nu. Det är inte så kul. Men men, det är väll så ibland i livet. Det är ju sådant man får lov att leva med.

En sak är säker iallafall som jag vill, och det är ut på krogen och roa mig. Vi ska kanske till Blue Moon Bar i slutet av februari. Det ska bli kul hoppas jag, och så ska vi försöka få med oss AnnIrene och Mary-Ann också *ler*. Fast sen ska vi ju på kryssning också 7 mars. Eller det är tänkt att vi ska det iallafall, men sen får vi ju se hur det går och så. Vi har ju inte bokat nånting, för dom ska kolla efter erbjudande. Hehe. Men det ska bli kul.

Nej, nu ska jag väll gå upp och fixa lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0