Onsdag

Hejsan :)
Nu har jag vart på sjukhuset, men är tvungen att komma tillbaka klockan kvart i 3, för att allting på datan försvann, och jag hade redan hunnit ta bricanyl, så det gick som det gick. Jag har hunnit skicka en intresseanmälan till makeupartistutbildningen i Stockholm också. Frågat lite om det och sådär, så får se när man får svar. Börjat med en anmälan till Liseberg också om att jag vill jobba där i sommar. Men är inte riktigt klar med den än. Ska strax sätta upp mina tavlor också, och slänga i en maskin i tvätten. Sedan ska jag träna och plugga innan jag ska till sjukhuset igen. Efter det så ska jag väll hjälpa Sabina med resten av sakerna tror jag, och så ska jag upp och träna på Arena. Det blir lång pass.. Först Core, sedan Body Combat direkt efter . Haha. Men det ska nog gå bra. Jag behöver det. Men nu ska jag försöka fixa klart min ansökan, och sedan fixa här.

Hur ser alla andras dag ut idag?

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0