Onsdag

Skit hit och skit dit ! Jag är trött på allting just nu. Allting skiter sig, och allting blir skit. Jag är jätte negativ, jag vet. Jag har fått höra det, och så må det kanske vara. Men det kan bero på att jag är på dåligt humör också. PMS eller något, kalla vad ni vill, men jag är bara så himla trött på allt. Jag har inte tränat sedan i lördags ! Jag måste få träna ! Jag mår dåligt !

Okey, jag ska försöka fokusera på att vara positiv. Inte så lätt, men jag ska försöka. Hmm, sitter och äter mig tjock just nu. Det är verkligen inte bra. Måste sluta med skräp hela tiden. Måste sluta med godis och skräpmat. Det är verkligen inte bra att jag äter sånt. Hmm..
Som sagt, jag måste träna. Jag måste få träna nu. Jag mår dåligt av mig själv om jag inte tränar. Usch, det här låter inte bra. Jag kommer bli värsta träningsnarkomanen..

Okey, jag tränade inte i måndags för att allt blev helt kaos då. Maten vart jätte sen och grejs, och sen sprang jag iväg och solade, så hann inte med så mycke. Och igår så vart det att åka till Avesta direkt efter skolan och så va jag inte hemma fören efter 9. Så då kunde jag inte träna.

Jag va och hälsa på Tess igår också. Det verkade vara bra med henne. Vi sa att vi skulle träffas snart igen, men det får vi ju se hur det går.

Hmm, jag har skitmycke att plugga också. Måste göra om hela APU-uppgiften för att tanten inte va nöjd. Allting va för kort. Jag blir ju helt störd. Jag kommer ärligt gå ut skolan med IG i allting. Blir helt cp på det här.

Och massa annat skit och bråk hit och dit och upp och ner. Är så trött på allting. Är det någon som skulle vilja byta liv med mig eller? Nej, jag förstod väll det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0