Lördag

Någon mer som är helt slut? Det är iallafall jag. Just nu har jag inte ork till någonting, inte ens att sitta här egentligen. Jag har iallafall vart ganska duktig tycker jag, eftersom att jag har tränat 4 gånger den här veckan. 2 gånger igår, 1 gång i onsdags och sen en gång idag. Så jag orkar nog inte upp och träna imorrn. Men jag ska iallafall upp till Arena och prata med Björn om hur vi ska göra för att jag ska kunna ha träningskort utan att jag ska behöva betala allt i en klumpsumma. Så om man kan dela upp det i 3 så skulle ju det vara toppen för mig. Men ja, som sagt så ska jag prata med honom om det. Han sa ju att vi skulle lösa det på något sätt, och jag tänker ju inte direkt lura honom på pengarna. Haha. Så elak är jag inte.

Men okey, vad har jag mer gjort idag då? Tränat, ätit, tvättat och städat upp lite. Kom just på att jag måste dammsuga också. Julsakerna hade jag tänkt ta bort idag också, men det får nog vänta ett tag till. Det är ju inte fören den 13e januari iallafall så som man ska ta bort det. Nu då? Jag behöver plugga också, men det orkar jag inte heller. Och kolla om det går att få någon ordning igen i det där förrådet. Fast egentligen borde jag inte göra det, för det blir iallafall stökigt igen eftersom att det finns någon i den här familjen som skiter i att jag slitit med det där förrådet. Jag slet i två dagar med det där förrådet för att få ordning, och tacken är att den personen skiter i det, och bara stället in allting innanför dörren igen. Det är ju väldigt tacksamt. Är så trött på det.

Men nej, nu ska jag inte vara negativ. Fast jag känner mig ganska negativ just nu. Jag va positiv tidigare, men nu blev jag helt plötsligt väldigt negativ. Och en sak är säker, när jag får barn, då ska jag inte ha barnvakt till dom hela tiden. Då ska jag värdera dom före allting annat. Inte massa annat. Är så trött på såna som hela tiden värderar andra saker före sina barn, som hela tiden ska ha barnvakt för att dom till exempel ska kunna gå på bio, eller äta god mat hemma och sånt. Eller gå på fester. Är så trött på det. Visst, om det händer kanske en gång i halvåret, men inte var och varannan dag. Det är jag så trött på. Och att man tar för givet att alla kan vara barnvakt hela tiden. Och att man tror att dom som man vill ska vara barnvakt inte har något eget liv, eller egna ungar. Nej, jag blir så trött på sånt där. Verkligen. Och sen klagar dom över alla andra. Usch, nej. Fy, så ska inte jag bli. Jag hoppas verkligen att jag inte blir så. Verkligen. 

Fast innan man skaffar barn så lär man ju hitta någon som vill ha barn med en. Fast jag vill inte skaffa barn fören jag gått klart skolan och jobbat lite. Man måste ju ha fått in lite pengar också om man ska kunna ha ett barn och försörja den och sådant. Så är det. Men nej, nu ska jag äta en apelsin, kanske försöka lägga in lite bilder på bilddagboken som jag skulle lagt in för längesedan, och kanske försöka plugga lite.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0