Lördag

God morgon. Nu kan jag lova att jag är på bra humör igen och inte lika fullt upp som jag haft resten av veckan. Jag vill inte gå in på hur det gick på mönstringen, så vill man veta det så får man gå till min bilddagbok. Där har jag skrivit upp den halvlångakorta historien om hur det gick med mönstringen. http://linnh91.bilddagboken.se . sen kollar man på 23e januari, så står det där.

Iallafall, så fick jag träffa Carro när jag kom till Göteborg, så det va kul *ler*. Riktigt trevligt att gå runt och prata med henne och sådär. Och jag längtar verkligen till vi ses igen, saknar henne så enormt mycket, det kan jag lova. När vi har gått ut skolan, då ska jag och Carro flytta ihop där nere i Götet. Skaffa jobb och bo tillsammans. Gud va kul det ska bli. Jag längtar verkligen tills jag tar studenten, och längtar så enormt efter Carro. Jag är hennes (hon äger mig *flört* ) och hon är min (jag äger henne *flört* ) . Haha, så kan det vara. Haha.

Iallafall, mamma åker på kryssning idag, och det är typ snöstorm ute. Och idag är det också precis 6 år sedan som bussolyckan ägde rum. Är faktiskt glad att jag sitter här idag, och att jag inte dog den dagen. Det är jag så himla glad över. För hade jag inte vart kvar i livet efter olyckan, då hade jag inte fått träffa alla underbara människor som jag har träffat. Då hade jag aldrig fått träffa alla idioter heller. Och hade inte vart med om allt bra och dåligt. Nej, jag är enormt glad att jag sitter här idag.

Nu ska jag plugga lite hade jag tänkt. Pluggade ju klart en sak igår, så tänkte fortsätta idag medan jag är hemma. Ska ut ikväll är det tänkt. Eller ja, först och främst va det ju tänkt att jag skulle på Patricias 18årsfest, men jag har ingen skjuts dit eller hem. Och Martin ville ha med mig på krogen, så ska väll förmodligen ut på Green Man, om jag nu får tag i nåe pengar. Det gäller ju det också, för det kostar ju inträde. Hoppas att det inte är alltför dyrt bara. Kommer ju inte åt mitt underhåll heller, eftersom att det sitter på mitt sparkonto,  och banken har inte öppet idag. Men nej, nu ska jag gå och plugga, och kanske fixa lite på internet sen.

Vad ska alla andra göra idag då?

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0