Lördag !

Igår fyllde jag år, hade en helt okey dag *ler*. Så jag får tacka alla som gjorde den bra . Och idag så kom mamma ner och väckte mig, sa att nu har du en timme på dig att äta frukost, duscha och klä på dig. Sminka dig inte, packa ner lite underkläder, handduk och något lite finare som du kan ha på dig ikväll. Jag tänkte "shiet, vilka krav hon har när man precis vaknat". Så jag gick upp, åt frukost och kände mig riktigt stressad. Sedan åkte vi och hämtade min syster, och jag fick en ögonbindel på mig. Dom höll på att ta livet av mig när vi kom fram dit där vi skulle vara, vilket var Västerås eftersom att mamma råkade säga "Natasha kanske har det hemma". Då fattade jag ju redan att vi skulle till Västerås, men man kan ju låtsas för att vara snäll. Iallafall, vi gick i lite affärer, efter att dom nästan tagit livet av mig med trappor och gud vet allt, och sedan blev vi sminkade på Make Up Store. Älskar min sminkning som jag fick. Tycker den blev finare än mammas, men det kan vi ju tala tyst om. Sedan fick jag min efterlängtade sushi, och nu sitter vi här i Pumbas lägenhet och ska duscha och fixa oss. Jag behöver bara duscha snabbt efter min syster och sätta på mig kläderna eftersom att håret och sminket redan är fixat.

Nu står min älskade syster här också och äter på en knäckemacka *flört*. Hehe.

Nej, men man ska väll kasta in henne i duschen snart och sen mig själv. Och efter det fixa oss och dra ner oss till krogen. Vilken det nu är. Det har jag ingen aning om, det enda jag vet är att vi har ett bokat bord. :S

Ciao <3


Kommentarer
Postat av: amanda

ska på en såndär sminkkurs på makeupstore jag också när jag fyller ;) fast trore blir i borlänge, var de duktiga i v-ås?

2009-01-05 @ 13:21:25
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0