Irriterande

Något som jag tycker är riktigt riktigt irriterande, det är när man säger att en person har gjort massa saker så man vill inte ha kontakt med den, men man kan inte säga vad personen i fråga har gjort för något. Då tycker jag att det bara är en dålig ursäkt för att slippa ha kontakt med personen i fråga. Blir så förbannad på sånt där beteende. Jag tycker det är jätte störande. Man ska kunna förklara varför man inte vill ha kontakt längre, och vad personen i fråga har gjort. Fast, jag har ju redan förstått att den personen i fråga har problem. Problem med sig själv, och problem med sin omgivning. Problem att klara av personer så som dom är. Och det som är synd med den personen, det är att den klagade så himla mycke om en annan person , men Den är precis likadan. Exakt lika dan som den andra personen. Tänk om Den kunde fatta det själv. Tänk om Den kunde förstå vad Den håller på med. Jag tycker synd om Den. Men en sak är säker iallafall, jag blir illamående av Dens beteende. Och illamående av hur Den håller på och behandlar folk. Det är störande. Iallafall, jag orkar inte bry mig längre om Den vill ha kontakt med mig eller inte. Känner mig inte speciellt omtyckt i Dens ögon iallafall. Och bara för att Den ville knäcka mig riktigt totalt, så höll Den på och skrev att den inte älskade mig längre och aldrig mer ville träffa mig och grejer. Men vet ni vad? Jag bryr mig inte längre. Jag har känt mig som skit i Dens ögon bra länge nu, känt mig dåligt behandlad. Och en till sak som Den säger. Det är att jag ska tygla mina humörsvängningar, men jag undrar vem det är som egentligen ska det. Inte är det jag iallafall. Den har ju också problem med det.
Aja, jag tror jag har spytt ord tillräckligt nu. Annars kommer det väll mer sen, eller så tränar jag bort all irritation på Den sen efter skolan. Har ju skola från halv nio till tio över fyra, och sedan ska jag upp och träna ett tag .. Och plugga. Ska kolla om det är någon som vill med mig upp och träna också. Syrran och mamma kommer förmodligen redan att vara där så..

Men nu ska jag gå och duscha , äta och lite sådant.
Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0