Hemma

Nu är jag hemma äntligen. Det blir tydligen ingen träning idag. Mamma och syrran skulle inte upp och träna, så jag har ingen skjuts upp. Pallar inte att gå i det här äckelvädret. Man blir ju blöt på en gång bara man går utanför dörren. Nej, så istället för att träna idag så tänkte jag att jag ska fixa en träningsdagbok och så ska jag plugga. Det tycker jag låter som en bra idé, för det behövs pluggas.

En bra sak idag, det är att det gick inte så dåligt på Naturprovet som jag trodde att det skulle göra. Det va bara vissa saker som jag ska träna mer på , och sen ska jag göra ett omprov, och får jag inte godkänt på det, då ska vi lösa det på något annat sätt.

Jag köpte två nya tavlor idag också :) Jag tror jag ska sätta dom på väggen här ovanför databordet, eftersom att jag ska ha upp två hyllor på den andra väggen. Då blir det ju inte så bra om jag har tavlorna där.

Okey, min plan idag är att plugga och göra en träningsdagbok. Så jag lär väll gå bort från datan nu om jag ska få det gjort. Haha.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0