Fredag

Hejsan. Eller god kväll kanske man ska säga? Aja, iallafall, nu ska jag kanske inte hålla på och tänka på det där.
Jag skulle ju till skolan idag, som alla kanske förstår. Stressade för att jag skulle hinna i tid, men vad tror du vi får reda på när vi nästan är vid skolan? Jo, att vi inte skulle ha någon lektion. Det kändes ju jätte super kul. Fast istället för att gå hem direkt så gick jag till min mattelärare och frågade om jag fick jobba med matten hemma, och såklart fick jag det. Han sa att det inte skulle va så svårt..

När jag kom hem igen, så packade jag ihop lite badkläder och tog fram kläder till barnen, sedan åkte vi till Avesta och badade. Det va riktigt riktigt trevligt, och skönt. Va där i typ 3 timmar.

När vi kom hem igen, va det bara att slänga i sig lite mat, ta det lugnt en timme, och sedan dra upp på stan och gymma. Det vart ganska lugnt för mig och Patricia kan jag säga, för det vart med att skratta lite åt killarna som höll på. Det såg ganska så roligt ut måste jag påstå. Haha.

Efter gymmet, hem och fixa mat, duscha och sådär. Sedan kom Robin och vi drog till blåa och kollade på film med massa människor. Bl.a. Sara, David och Elin. Det va trevligt. Sedan hem igen. Fast jag glömde mitt vaseline och min dricka där, men Robin va snäll och åkte och hämtade det igen. Fast nu ligger det hemma hos honom istället , så jag kommer väll inte få det på några dagar.

Iallafall, som sagt, nu är jag hemma igen, och jag sitter här. Jag borde röjja upp lite på mitt rum så att jag kan försöka sova, men jag är inte trött. Jag förstår inte varför. Jag har liksom vart vaken sen halv 7, så jag kan inte förstå att jag inte är trött. Och sen ser det ju ut som hej-kom-och-hjälp-mig på mitt rum just nu. Jag har bara slängt allt omkring mig idag. Jag som verkligen inte brukar vara sån. Jag brukar vara så pedant som det bara går att vara.

Men nej, nu ska jag städa upp lite, sedan gå och försöka sova.

Ciao <3

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0