Fredag

God morgon allihop!
Jag har just konstaterat att jag är tvungen att träffa R igen vid studenten. Hur ska jag kunna klara det? Med alla minnen och känslor som finns kvar? Och varför är jag så dum och tänker på det hela tiden för?

En sak är iallafall säker, och det är att jag vill att tiden ska gå fort, så att jag kommer bort från den här staden snart. Jag vill bort så fort som möjligt. Det finns för mycke minnen och sådant från den här staden. Jag vill bort, och starta om ett nytt liv. Ett nytt liv med nya människor. Det är det jag vill. För i den här staden blir jag bara påmind om allting, alla bra minnen men också alla dåliga minnen. Nej, jag vill verkligen bort.

Det ska bli skönt att komma till Västerås sen igen i 5 veckor. Det ska verkligen bli jätte skönt. Ska jag bara umgås med familjen där, och inte tänka på nånting annat än mig och dom. Jag tänker inte ens ta med mig min dator. Telefonen tar jag med mig endast för att mina familjer ska kunna nå mig och sådant.

Aja, skitsamma. Nu ska jag inte sitta och snacka massa här. Nu måste jag gå och duscha och fixa innan jag ska till skolan. Jag undrar om jag fortfarande kommer ha ont i halsen senare ?

Aja, jag tar med mig grejer så får vi se. Har jag fortfarande ont i halsen så är det bara att jag skiter i att vara med.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0