Fredag

God morgon.
Nu är det fredag igen. Någon mer än jag som tycker att det är skönt? Idag är det iallafall träning och fest som gäller. Ska iallafall försöka hinna träna. Jag måste hinna träna, med tanke på att jag har mönstring nästa vecka. Fast jag måste ju träna ändå även om jag inte skulle haft träning nästa vecka. Tränar jag inte och håller igång så börjar jag att må jätte dåligt, och det är inte direkt kul kan jag ju säga. Men jag försöker hela tiden att hålla igång. Det är inte så jätte lätt, men jag försöker verkligen. Och sen att man har massa att plugga gör ju bara att man får ännu mer ångest. Men men. Nu ska jag gå. Bloggar kanske lite senare.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0