Duktigt av mig

Nu tycker jag att jag har vart riktigt duktig. Har faktiskt vart och tränat, och inte vad som helst. Jag tränade BodyCombat. Och jag lovar att det va drygt. Men man fick ur sig lite irritation och sånt där. Efter att vi tränat så stack jag till Open Sun och solade också, och nu sitter jag här. Lite hungrig och svettig, så jag ska hoppa in i duschen. Imorrn är det som sagt skola igen, och efter det när Patricia har kommit hem från Domarhagen så ska vi upp och träna. Men imorrn är det bara gymmet som gäller , och inget pass. Haha. Jag lovar, vi va helt slut. Haha. Men det är bra. Vi ska klara av mönstringen. Fast hon tänker ju inte mönstra fören om ett år den skitungen. Men men, jag ska iallafall testa och se hur långt jag kommer. Vi får väll hoppas på det bästa.

Nej, nu ska jag in i duschen, upp och äta lite och sedan titta på tv och äta ost och kex.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0