Trött

Nu är jag riktigt trött kan jag ju lova. Har kommit en hel del tårar på kvällen, både när jag träffade R och när jag kom hem igen. Kan ju lova att det här inte känns lätt, men samtidigt så va det skönt att få ur sig det mesta. Och jag hoppas verkligen att han tänker igenom det jag har sagt, och tänker igenom hur han själv verkligen känner. Jag skiter i om alla hans kompisar och familj inte tror på oss, min mamma tror på oss, och det är det som ger mig styrkan. Jag är så himla glad över att jag har henne. Hon är verkligen det där stadiga berget som man kan gå till när man behöver någon. Hon finns alltid där, och det är jag så himla glad över. Det är jag verkligen. Hade inte hon och jag haft den nära kontakten som vi har, då hade jag ärligt talat inte klarat av allting. Det hade jag verkligen inte. Hon finns verkligen alltid där när man behöver henne. Sen får hon ju ta skit ibland också fast att hon egentligen inte ska behöva det, men det är sånt hon vet. Iallafall, så känns det bra att hon tror på oss, och som sagt så är det det som gör att jag verkligen kämpar. Hade hon vart emot det och inte trott ett dugg på det, då hade jag aldrig orkat eller vågat kämpa såhär som jag gör. Det hade jag verkligen inte gjort. Men jag hoppas verkligen att han tänker igenom allting som jag har sagt. Jag vill helst veta till helgen. Då kommer jag förmodligen ha kontakt med världen igen. Ska ju till Västerås imorrn, och tänker inte ha med mig datan och det.

Jag saknar verkligen honom, hans närhet, och hans sätt. Jag vill verkligen ha honom i mitt liv. Jag älskar honom så enormt mycke, det gör verkligen ont i mig att veta att han inte är min. Men jag hoppas, jag hoppas verkligen på att vi kan ge det en chans till. Visa alla att det är meningen att det ska vara han och jag. Visa att det faktiskt finns en chans att vi kan ha ett förhållande, att vi klarar av varandra. Jag vill inget annat än att folk ska förstå att vi egentligen är bra för varandra. Egentligen. För det är vi. Bara att vi är så dumma att vi inte fokuserar på att komplettera varandra, och att det det positiva hos varandra. Men jag hoppas verkligen på att allting blir som jag vill. Det gör jag verkligen.

Jag är iallafall glad att det inte gick så illa som jag trodde att det skulle gå. Men han hade i tankarna att det skulle gå precis som jag hade trott att det skulle gå. Dock är jag väldigt glad att det inte gick så, och jag hoppas att han också är det.

Imorrn har jag fullt upp. Ska först träna, sedan stå modell, sedan iväg hem till AIR och fira henne. Jag hoppas verkligen att det ska bli en super bra dag, och det tror jag att det kommer bli också. Vi ska kolla när Jonathan är med i melodifestivalen också. Jag hoppas verkligen att han kommer långt. Jag håller verkligen tummarna för min kära kompis, som ska kämpa där borta i Götet. Hehe. Nej, men jag hoppas verkligen att han går till final eller andra chans. Det gör jag verkligen. Jag tycker verkligen att han är värd det. Han har ju en bra sångröst, dock vet jag ju inte hur låten är ännu.

Nej, nu ska jag gå och sova. Är verkligen jätte trött. God natt.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0