Torsdag :)

Okey, nu är det faktiskt fredag , men det ska ju handla om torsdag. Och jag är riktigt riktigt trött just nu kan jag ju lova.
Jag har iallafall vart i Kläppen, och det va riktigt riktigt skoj. Jag har verkligen saknat att få åka snowboard. Jag vill bara fortsätta att åka och åka, det är så himla skönt. Iallafall när man får in lite att åka. I början är det inte kul, för då ramlar man bara och gör illa sig, men sen går det ju bra. Bussen va en timme sen när vi skulle åka hem, så vi kom hem en timme senare än vad vi skulle, det vill säga samma tid som bussen från Trysil kom.
När jag kom hem så skyndade jag mig att byta om och så , sedan drog jag till klassfesten. Va inte där så länge dock, och nu sitter jag här. Men nu vill jag gå och sova.

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0